Kalite Yönetimi

Ana Sayfa / Kalite Yönetimi

Kalite Yönetimi

  • Hasta ve çalışan memnuniyeti odaklı hizmet sunmak.
  • Çağın gerektirdiği bilgi ve teknolojiyi kullanarak, sağlık alanında uluslararası standartlara uygun hizmet veren bir kurum olarak, çalışmalarını sürdürmek.
  • Sürekli eğitimi teşvik etmek ve uygulamak.
  • Kanıta dayalı veri takibi ile göstergeleri izlemek ve süreçleri iyileştirmek.
  • Hasta ve çalışan güvenliğine odaklı hizmet anlayışını sürdürmek.
  • Hasta haklarını gözetmek ve şikayet çözümünde öncü kurum olmak.
  • Hasta bilgi gizliği ve mahremiyetini her alanda korumayı hedeflemek.
  • Etik kurallara uygun uluslararası kalitede hizmet sunmak.
  • Çalışanlarımızın çevre bilincini artırmak.
  • Hastane kaynaklarını etkin kullanmak ve süreç verimliliğini artırmak.
  • Toplumun geniş kesimine kaliteli hizmeti sunmak.

444 2 999